Riihirinne

”Nyt on niin hyvä uusi sauna, että taidan ottaa saunavuoron itselle.”

– Veikko, asukas

”Puisto on niin ihana, ja kuinka kauniita kukkia. Kyllä miun kelpaa keinussa istua ja ihailla puistoa.”

– Ritva, asukas

RIIHIRINNE

Riihirinteessä on hyvin pidettyjä yksiöitä ja kaksioita

Asuminen Riihirinteessä on itsenäistä vuokra-asumista, jossa jokaisella asukkaalla on oma asunto. Riihirinteessä on seitsemän rivitaloa. Asunnot ovat hyvin pidettyjä yksiöitä ja pieniä kaksioita. Asunnot ovat pääsääntöisesti esteettömiä, ja esteettömyyttä pyritään parantamaan asunto- ja asukaskohtaisesti. Osassa asunnoista on myös oma piha, jonka asukas voi laittaa omanlaiseksi.

Asukkaiden käytössä on kaksi saunaa ja pyykkitupa. Asukas voi myös vuokrata autopaikan tarvittaessa.

Asuntojemme pihapiirit ovat esteettömiä, hyvin valaistuja, rauhallisia ja turvallisia. Asunnot sijaitsevat kauniissa luonnonympäristössä ulkoilumaastojen välittömässä läheisyydessä.

Meiltä Lappeenrannan keskustaan ajaa vain varttitunnin.

Vuokratasomme on erittäin kohtuullinen. Vuokraamme asuntoja eri-ikäisille ihmisille, myös muille kuin ikä-ihmisille. Asuntomme ovat vuokrattavissa myös lyhytaikaiseen asumiseen tarvittaessa kalustettuina sekä astioilla ja liinavaatteilla varustettuina. Lemmikit ovat meille tervetulleita.

Taipalsaaren kirkonkylän palvelut ovat asuntojemme välittömässä läheisyydessä

Kirkonkylä on rauhallinen ja turvallinen asiointiympäristö.